Obchodní podmínky
Úvodní ustanovení
-
Provozovatelem internetového obchodu umístěného na internetové adrese www.topnadrze.cz je společnost NAŠE JÍMKY s.r.o., se sídlem Na Kopečku 37, 675 21, Okříšky, IČ: 05383404, DIČ: CZ05383404, která je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 95044, (dále jen prodávající).
-
OP platí pro nákup v internetovém obchodě www.topnadrze.cz nebo prostřednictvím komunikačního prostředku na dálku a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího vzniklé při uzavírání kupních smluv a jsou pro obě strany závazné.
-
OP jsou vydány v souladu s ust. § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen o.z.), které tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy (dále jen smlouvy). Smlouvu mezi stranami je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
-
Kupující učiněním závazné objednávky, která nahrazuje smlouvu, stvrzuje, že akceptuje OP pro dodávku výrobků nebo zboží z nabídky prodávajícího.
-
KONTAKTNÍ ÚDAJE:
Telefon: + 420 604 605 346, + 420 604 155 880
E-mail: info@topnadrze.cz, objednavky@topnadrze.cz
Provozovna: Hrotovická 169, 674 01 Třebíč
Provozní doba: Po – Pá 8:00 – 16:30
Způsob uzavření smlouvy
-
Kupující přijme návrh na uzavření smlouvy na webových stránkách www.topnadrze.cz tím, že si požadované zboží objedná prostřednictvím vložení zboží do košíku a objednávku odešle.
-
Vyplněním objednávkového formuláře, který je kupujícímu zaslán prodávajícím mailem. Před odesláním objednávky je kupující oprávněn měnit požadovaný druh zboží a zkontrolovat všechny údaje. Smlouva je uzavřena, jakmile si strany ujednaly její obsah. Po přijetí objednávky od kupujícího, prodávající zašle druhé straně potvrzení na uvedenou e-mailovou adresu. Za případné chyby při přenosu dat nenese prodávající odpovědnost. Předmětem smlouvy jsou výrobky nebo zboží uvedené v objednávce.
-
Kupující souhlasí při uzavírání smlouvy s použitím komunikačních prostředků na dálku. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku si v tomto případě hradí kupující sám (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.).
-
Prodávající je oprávněn odmítnout objednávku, která neobsahuje povinné identifikační údaje o kupujícím.
-
Kupující má dále možnost objednávat výrobky telefonicky, e-mailem nebo osobně na adrese provozovny prodávajícího. V objednávce musí být uvedeno:
-
Návrh objednávky je přijat nejpozději do následujícího pracovního dne, vyplněnou objednávku zašle kupující prodávajícímu, který její potvrzení zašle kupujícímu obratem i prostřednictvím mailu.
- Druh výrobku, jeho specifikace,
- termín dodání,
- cena výrobku,
- způsob platby.
Kupující je povinen doplnit následující údaje:
- Jméno a příjmení, příp.název společnosti, IČ a DIČ – bylo-li přiděleno,
- dodací adresu,
- telefon, e-mail,
- fakturační adresu (v případě, že je jiná, než dodací adresa),
- souhlas s obchodními podmínkami,
- datum objednávky.
Platební podmínky
-
Kupující se zavazuje prodávajícímu uhradit kupní cenu za dodané výrobky nebo zboží sjednané ve smlouvě (objednávce), která je platná v okamžiku potvrzení objednávky.
-
Způsoby úhrady za zboží:
-
V hotovosti při předání zboží,
-
záloha předem na účet a zbylá část v hotovosti při předání zboží,
-
předem na účet 4317917309/0800 (platba musí být připsána na účet prodávajícího nejpozději 2 dny před převzetím výrobku),
-
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce.
Způsob zrušení smlouvy
Odstoupení od smlouvy
-
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní a podnikatelské činnosti, má právo na odstoupení od smlouvy podle ust. § 1829 o.z. do 14 dnů ode dne převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena prostřednictvím komunikačního prostředku na dálku bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran.
-
V případě odstoupení zašle kupující vyplněný formulář pro odstoupení, což prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.
-
V tomto případě nese kupující náklady spojené s navrácením zboží. Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá.
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy
-
O poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
-
Na dodávku výrobků nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele.
-
Na dodávku výrobku vyrobeného na zakázku podle přání kupujícího.
Zrušení objednávky
-
V průběhu doby, kdy byl výrobek objednán, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného materiálu ze strany dodavatele, má prodávající právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo ji jednostranně s okamžitou platností zrušit.
-
Kupující může zrušit objednávku telefonicky na čísle +420 604 155 880 společně s potvrzením e-mailem na: info@topnadrze.cz, přičemž při zrušení do 30 kalendářních dnů před termínem dodání neplatí žádné storno poplatky, při zrušení do 14 kalendářních dnů před termínem dodání zaplatí prodávajícímu 50% z kupní ceny a při zrušení do 3 pracovních dnů před termínem dodání zaplatí prodávajícímu 100% kupní ceny.
-
Pokud objednaný výrobek nebude mít prodávající v dostatečném množství na skladě nebo nebude možné jej z jiných důvodů dodat včas kupujícímu (materiál je dočasně nedostupný, nevyrábí se, z důvodu jeho stahování apod.), oznámí prodávající kupujícímu tuto skutečnost ve lhůtě 2 dnů ode dne přijetí objednávky a objednávka se okamžikem oznámení považuje za zrušenou, nedohodnou-li se prodávající a kupující jinak.
Podmínky pro vrácení zboží
-
Vrácení zboží bez udání důvodu je možné pouze do 14 dní od odstoupení od smlouvy ve stavu a hodnotě, v jakém zboží od prodávajícího koupil.
-
Zboží musí být čisté a úplné, s kompletní dokumentací.
-
Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu a obalu pokud byl součástí dodávky.
-
Zboží nesmí být jakkoliv poškozeno.
-
Zboží nesmí jevit známky opotřebení a používání.
Při nesplnění uvedených podmínek může prodávající vůči kupujícímu uplatnit nároky plynoucí z jeho bezdůvodného obohacení spočívající ve snížení hodnoty vraceného zboží.
Dodací a dopravní podmínky
-
Dopravu výrobku zajišťuje prodávající na území České republiky zdarma při objednávce nad 7.000,- Kč (nevztahuje se na přepravu bazénů). Kupující je povinen zajistit pomoc při skládání výrobku z auta nebo vleku dopravce. Před odesláním výrobku je kupující vždy informován prodávajícím, a to telefonicky nebo e-mailem, o detailech doručení. Pokud je cena zboží méně než 7.000,- Kč, hradí si kupující přepravu sám. Cena přepravy je dle tarifu České pošty nebo přepravní společnosti Toptrans.
-
Termín plnění se sjednává standardně v rozmezí 7 – 14 dní, maximálně do 30 kalendářních dní ode dne potvrzení objednávky, není-li kupujícím a prodávajícím dohodnuto jinak. Prodávající může ve výjimečných případech termín plnění prodloužit - v tomto případě je povinen o této okolnosti kupujícího informovat do 5 dnů po obdržení objednávky.
-
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu termínu dodání z důvodu neočekávatelných překážkám v dopravě – zejména nepříznivému stavu počasí či z důvodu poruchy vozidla přepravujícího výrobek.
-
Pokud není dohodnuto jinak, je kupující jako příjemce povinen v dohodnutém termínu dle objednávky převzít objednaný výrobek nebo pověřit k tomu třetí osobu (dále jen příjemce).
-
Prodávající si vyhrazuje právo dodat zboží před termínem uvedeným na objednávce na sjednané místo, pokud s tím kupující souhlasí.
-
Pokud příjemce nepřevezme výrobek ve stanoveném a předem dohodnutém termínu na dodací adrese, má prodávající nárok na úhradu marně vynaložených dopravních výdajů, a to sazby za 1 km jízdy ve výši 35,- Kč, poplatek za čekací dobu dopravce ve výši 200,- Kč za jednu půlhodinu, tím není dotčen nárok prodávajícího na náhradu škody.
-
Při převzetí objednaného výrobku je příjemce povinen zásilku řádně zkontrolovat, zdali je neporušená a nepoškozená, v opačném případě oznámí tuto skutečnost ihned přepravci, který sepíše zápis o škodě. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Příjemce svým podpisem potvrdí přepravci, že zásilku převzal v pořádku a nepoškozenou. Do doby zaplacení kupní ceny je výrobek majetkem prodávajícího.
-
Kupující při předání výrobku obdrží tuto dokumentaci:
-
Daňový doklad,
-
záruční list,
-
předávací protokol (dodací list),
-
prohlášení o shodě,
-
protokol o vodotěsnosti,
-
montážní návod,
-
pokyny k užívání a údržbě výrobku.
Reklamace a záruka
-
Prodávající poskytuje na nový výrobek a výrobek I. jakosti dle ust. § 2113 a násl. o.z. záruku za jakost po dobu 24 měsíců ode dne jejího převzetí, tj. výrobek bude po tuto dobu způsobilý k použití pro obvyklý účel.
-
Prodávající reklamaci vyřídí co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající se zavazuje v záruční době na své náklady odstranit vady výrobku s výjimkou níže popsaných případů.
-
Záruka se nevztahuje na následující případy:
-
Kupující nepředal prodávajícímu všechny informace o stavu podloží, tj. spodní voda, jílovitá půda, písčitá půda, vyšší statické zatížení, apod.,
-
kupující přes upozornění prodávajícího trval na zhotovení a dodání nesprávného typu výrobku,
-
kupující nedodrží správný postup usazení výrobku,
-
vinou kupujícího dojde k mechanickému nebo chemickému poškození výrobku,
-
kupující provede sám úpravy, opravy nebo výrobek poškodí neodbornou manipulací.
-
Reklamace bude vyřízena pouze s předloženou fotodokumentací usazování výrobku:
-
-
Uložení výrobku na základovou desku,
-
obsypávání nebo betonování výrobku po obvodu,
-
zasypávání nebo betonování stropu výrobku,
-
použitá technika.
-
Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku písemně. V zájmu co nejrychlejšího vyřízení by měla reklamace splňovat následující:
-
-
Označení výrobku,
-
popis závady,
-
kopie dokladů o zakoupení výrobku,
-
kontaktní údaje kupujícího (adresa, telefon, e-mail).
Reklamaci dle protokolu může kupující zaslat e-mailem na info@topnadrze.cz nebo poštou na adresu prodávajícího.
6) Reklamace čerpadla a příslušné techniky zabudované v nádrži - postup:
- pokud výrobek jeví známky k reklamaci, telefonicky nebo emailem kontaktuje kupující prodávajícího, a ten se pokusí společně s kupujícím nefunkční výrobek zprovozit po telefonu - často se jedná o příčinu, která není k reklamování (např. zavzdušnění čerpadla apod.),
- když výrobek i přesto jeví známky poruchy, je potřeba jej demontovat podle postupu uvedeného v montážním návodu a zaslat k reklamaci na adresu s vyplněným reklamačním protokolem přímo výrobci a dodavateli, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve.
- Adresa, kam čerpadlo a příslušnou techniku zasílat: PUMPA a.s., U Svitavy 54/1, Brno, PSČ 618 00
Výrobek na zakázku (ATYP)
-
Rozměry, hmotnost, kapacita a ostatní údaje uvedené na www.topnadrze.cz jsou standardní a je možné se oboustranně dohodnout na určitých specializacích výrobku. Cena a parametry výrobku se mohou tímto změnit a tyto změny budou uvedeny ve smlouvě.
-
V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech nebo objednávky atypického výrobku, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy (faktury) kupujícím.
-
Výrobky prezentované na webové stránce prodávajícího mají pouze ilustrační a informativní charakter. Kupující bere na vědomí, že druh výrobku je nutné zvolit s ohledem na podloží, do kterého bude výrobek usazován. Informace o výběru správného druhu výrobku s ohledem na podloží poskytuje prodávající na svých webových stránkách.
-
Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu zálohu ve výši 60% kupní ceny objednaného výrobku bez DPH, který je atypického charakteru speciálně na zakázku zákazníka.
Ochrana osobních údajů
-
Kupující uděluje v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas s tím, aby prodávající shromažďoval a zpracovával osobní údaje, které se týkají kupujícího, zejména údaje poskytnuté v objednávce, a to pouze pro vlastní obchodní účely.
-
Prodávající se výslovně zavazuje, že nenabídne poskytnuté osobní údaje k využití třetím osobám. Prodávající prohlašuje, že používá odpovídající technické vybavení k zabezpečení poskytnutých osobních údajů.
-
Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Řešení sporů
-
Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
-
Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje pouze v případě, že se spor nepodařilo vyřešit přímo mezi prodávajícím a kupujícím.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 12. 2. 2021